Veel gestelde vragen

  • Is het mogelijk om de vakantiewoning een andere periode dan een weekend, midweek of week of voor een kortere periode te reserveren?
    Wanneer u op een andere dag wenst aan te komen/vertrekken dan een maandag of vrijdag kunt u een aanvraag doen via het contactformulier op deze site, via rechtstreeks emailcontact of via de telefoon. Afhankelijk van de bezetting en de organisatie zullen we proberen op deze wens in te gaan.
  • Hoe kan ik reserveren?
    Via het contactformulier kunt u een reserveringsaanvraag doen. Vermeld hierin duidelijk op welke dag u zou willen arriveren en vertrekken en met hoeveel gasten u wenst te komen. U ontvangt hierover dan zo spoedig mogelijk bericht van ons.
  • Wat gebeurt er nadat mijn reserveringsaanvraag is bevestigd?
    U ontvangt per email een bevestiging/contract. Dit is tevens de factuur.
    Nadere informatie over het huis, de huisregels en informatie met betrekking tot de sleutel ontvangt u ruim voor uw vertrek naar Schiermonnikoog.
  • Zijn er naast de huurprijs extra kosten te verwachten?
    De huurprijs is enkel inclusief bed-, bad- en keukenlinnen. Extra te verwachten kosten zijn:
    1. Schoonmaakkosten à € 75,- (als huurder wordt overigens wel van u verwacht dat u het huis bezemschoon, opgeruimd en in oorspronkelijke staat achterlaat).
    2. Toeristenbelasting (deze bedraagt voor 2019 € 1,58 per persoon per nacht).
    3. 9% btw over schoonmaakkosten en huursom.
  • Wat te doen bij schade aan huis of inboedel?
    Het zou fijn zijn wanneer u dit zo snel mogelijk bij de eigenaar of beheerder meldt. Dan proberen wij ervoor zorgen dat de eerstvolgende huurder hier geen last van zal ondervinden.

Contactgegevens

Pien Visscher-Verpaalen
T: (+31) 653 657 331
E: pienverpaalen@gmail.com