Veel gestelde vragen
-
Is het mogelijk om de vakantiewoning een andere periode dan een weekend, midweek of week of voor een kortere periode te reserveren?
Helaas niet. Wij zijn als verhuurder afhankelijk van de schoonmakers. Zij moeten van de vaste wal komen en werken daardoor slechts op de maan- en vrijdagen. -
Hoe kan ik reserveren?
Via het contactformulier kunt u een reserveringsaanvraag doen. Vermeld hierin duidelijk op welke dag u zou willen arriveren en vertrekken en met hoeveel gasten u wenst te komen. U ontvangt hierover dan zo spoedig mogelijk bericht van ons. -
Wat gebeurt er nadat mijn reserveringsaanvraag is bevestigd?
U ontvangt per email een bevestiging/contract. Dit is tevens de factuur. Nadere informatie over het huis, de huisregels en informatie met betrekking tot de sleutel ontvangt u ruim voor uw vertrek naar Schiermonnikoog. -
Zijn er naast de huurprijs extra kosten te verwachten?
De huurprijs is enkel inclusief bed-, bad- en keukenlinnen. Extra te verwachten kosten zijn:
1. Servicekosten à € 98,- (als huurder wordt wel van u verwacht dat u het huis schoon, opgeruimd en in oorspronkelijke staat achterlaat).
2. Toeristenbelasting (deze varieert elk jaar en is ca. € 2,- per persoon per nacht). -
Wat te doen bij schade aan huis of inboedel?
Het zou fijn zijn wanneer u dit zo snel mogelijk bij de eigenaar of beheerder meldt. Dan proberen wij ervoor zorgen dat ook de eerstvolgende huurderszorgeloos kunnen beginnen aan hun vakantie.
